Wednesday, March 7, 2012

Ksenija Jus


--
Edit: 27.3.2012
Takole je. Se spomnite originalnega teksta pod fotografijo Ksenije Jus? Tistega, ko sem omenjal Karla Erjavca in njegovega poslanca? Takrat verjetno pri svojem zapisu nisem bil dovolj jasen - kajti izpadlo je, kot da bi se Ksenjina reakcija dejansko nanašala na spričevalno afero oz kot da bi sama rekla kaj v zvezi z njo. Čeprav sem mislil, da bo angleški tekst vso stvar pravilno razjasnil, sem malo preveč zakompliciral pri vsej stvari in tudi po branju celotnega besedila je verjetno ostal vtis, da gre za Ksenjine misli. Kar pa sploh ni res.
Ksenijo sem na fotografiji ujel v zaključku njenega nastopa na Kantfestu v KUD-u. Izraz se mi je zdel nekako pravi, da povzame moje razmišljanje o sprenevedanju poslancev v zvezi s "spričevalno afero" in tudi v zvezi s stanjem morale med našimi poslanci nasploh. Nikakor pa zapisanega ni izrekel kateri koli izmed nastopajočih - izreklo se je marsikaj zbadljivega, a poprej zapisano je zraslo čisto na mojem zeljniku.
Ja, živimo v časih, ko je treba žal ali na srečo hudičevo paziti pri tem, kaj zapišemo ali komentiramo, trenutno morda še bolj kot kdaj prej. Zato povsem razumem in spoštujem Ksenjino prošnjo - danes sem namreč na svoj mail dobil njeno e-pošto -  v kateri me prosi, da prejšnji zapis umaknem. Pravzaprav res lahko ustvari napačen vtis - namreč, da je prej omenjene misli o poslancih izrekla Ksenija, kar pa nikakor ni bil moj namen. Za ta nesporazum se Kseniji Jus iskreno opravičujem, ravno tako upam, da nisem povzročil kakšnih težav.
Ob tem še nekaj o mojem pisanju - vse zapisano na tem blogu, je plod mojih misli/mojega pritiskanja na sprožilec. Dela so avtorska, razen tam, kjer ni drugače navedeno, in za njimi stojim. Nekako imam prepričanje, da naj fotografi ne bi bili samo zapisovalci realnosti, ampak kritična očesa, ki poizkušamo s svojim ustvarjanjem nekaj sporočiti. S tekstom, ki je bil pred današnjim dnem zapisan pod dotično fotografijo, sem delno udaril mimo, saj sem svoje besede morda nehote pripisal nekomu drugemu - a moje stališče do samega problema ostaja nespremenjeno.

No comments: